#1

Nike Løbesko

in Allgemein 13.11.2019 03:50
von Cliff Marcus • 3 Beiträge

ÿþMens den klassiske Nike Air Icarus vendte tilbage i et par Nike Løbesko colorways sidste år, er dens moderniserede opdatering med denne Nike Air Icarus Extra netop frigivet i en iset jade / racerblå colorway.Kendt som et hurtigt tilbud, kan du finde dette skiller sig ud par hos udvalgte Nike-forhandlere i udlandet nu.Nike Air Max2 CB '94 er bestemt en god start. Muligvis betragtet som Sir Charles 'mest populære silhuet, her har vi den amerikanske colorway af den Nike Basketball sneaker, som nu er tilgængelig for cop.

Hvilket fjerner Roshe One's tungeopbygning, sidepanelerne, der ser ud til at være fastgjort som et adskilt stykke, der er viklet omkring det øvre hælområde, ligesom Nike Lunar Fly 360-strukturen (uden stroppen) og ydersålen ligner visuelt Roshe One, Nike Løbesko Herre men bundryggene ser ud til at være meget dybere end dens forgænger. Der er også visuelle lommerhuller langs tungeområdet for åndbarhed. Vi kan ikke bestemme ægtheden af disse billeder.

Men med alle strukturer og kreative rutiner taget med Roshe Nike Løbesko Dame One, kan vi bestemt forestille os de uendelige muligheder for Nike Roshe 2.Jeg er allerede fan af den påståede Nike Roshe 2. Den soklignende struktur komplimenter Roshe-silhuetten perfekt. Den overordnede overdel ser ud til at være mere polstret med dæmpning, og jeg er meget nysgerrig efter at mærke forskellen i komfort med de dybe ridser i ydersålen.Nike har officielt afsløret Kyrie 2 og spildt ingen tid med at tilføje silhuetten til NIKEiD.

Hvis du kan lide mig, er du allerede Nike Free begyndt at have det sjovt med Kyrie 2 og skal være glade for at se alle tilgængelige indstillinger til tilpasning. Fra grafikken 'Hurtighed' for mulighederne for øverste til guldmærker og ydersål i gummi kan forbrugeren opleve den samme mængde tilpasning af friheden, de fik med Kyrie 1.Når det er sagt, kan vi altid bruge flere muligheder! Instagram-bruger Jayzrdead forestiller sig Nike Kyrie 2 med klassiske farveveje fra sin forgænger og en colorway fra LeBron 13.

I anledning af 20-årsdagen slipper den populære Nike Air Foamposite One Aubergine, der oprindeligt debuterede tilbage i 2010, igen for offentligheden senere i sommer.Da Nike Air Force 1 Low og Mid vender tilbage i sin Jeweled-variation i år, rapporteres det nu, at Nike Air Max 1 Jewel også bliver genoplivet.Kyrie Irving har allerede bekræftet, at vi vil se Nike Kyrie 3 starte juledag (på hans fødder), Nike Free 5.0 Dame men kilder online har givet os en sneak peek af den kommende sneaker på forhånd.

Det var mit opkald. (Nike) sendte mig forskellige sko, de ville have mig til at se på, og jeg gik med (Hyperdunk). Jeg tror, det var enten Hyperdunk 2013 eller 12, men jeg har brugt dem før, og teknologien er blevet bedre siden. Det er let, det er stabilt. Jeg har lyst til at komme op og ned på banen let.Nah, aldrig (griner). Jeg stoler på Nikes basketballsko og deres evne, og jeg vil ikke gå med noget, jeg ikke kender til på banen.

nach oben springen


Besucher
0 Mitglieder und 7 Gäste sind Online

Wir begrüßen unser neuestes Mitglied: SantaMedical
Forum Statistiken
Das Forum hat 8413 Themen und 8420 Beiträge.

Xobor Einfach ein eigenes Xobor Forum erstellen